تکریم و توانمندسازی؛ محور میز ارتباطات مردمی بهزیستی

میز ارتباطات مردمی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه امروز با حضور مدیرکل، معاونان و کارشناسان حوزه‌های مختلف برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ 

در این برنامه، جامعه هدف بهزیستی به‌صورت مستقیم مسائل، درخواست‌ها و مطالبات خود را با مسئولان مطرح کردند و راهنمایی‌ها و پیگیری‌های لازم برای تسریع در روند رسیدگی به امور آنان انجام شد.

در این میز ارتباطات مردمی، موضوعات مرتبط با تکریم و حمایت از #سالمندان، رسیدگی به مسائل #مستأجران تحت پوشش و بررسی درخواست‌های #اشتغال و #توانمندسازی مددجویان در اولویت قرار داشت. همچنین مسائل مطرح‌شده در حوزه‌های حمایتی، اجتماعی و توانبخشی مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات مراجعان صادر شد.

برگزاری میزهای ارتباطات مردمی، فرصتی برای ارتباط مستقیم مسئولان با جامعه هدف و گامی مؤثر در مسیر ارتقای کیفیت خدمات، تکریم مراجعان و توانمندسازی مددجویان به‌شمار می‌رود.

روابط‌عمومی
اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه
@behzisti_ksh ایتا
https://ble.ir/behzisti_ksh بله
https://www.behzisti.ir/service/province/kermanshah سایت

کد خبر 189446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد